مراقبت پوست و مو (1564)

شامپو (308)

کرم مرطوب کننده صورت (116)

تجهیزات پزشکی (61)

مکمل های غذایی (585)

مکمل ورزشی (130)

تنوع محصولات

انتخاب انلاین محصولات

خرید آنلاین

امنیت در خرید

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین کیفیت

ضمانت اصل بودن کالا

کرم ضد آفتاب SPF50 پوست چرب درمالیفت 40 میلی لیتر – Dermalift Sunlift SPF50⁺ Oil Free Cream 40 ml

127,500تومان137,500تومان
کرم ضد آفتاب پوست چرب درمالیفت با فاکتور حفاظتی ⁺SPF50 حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه آفتاب را دارا می باشد. این کرم با حفظ رطوبت لایه شاخی پوست و جلوگیری از خشکی آن مانع از پیری زودرس پوست صورت می شود.

پن شفاف کرم دار آکوالیفت درمالیفت مناسب پوست های خشک و خیلی خشک ۱۰۰ گرم – Dermalift Aqualift Syndet Bar For Dry To Very Dry Skins 100 g

76,075تومان
پن شفاف آکوالیفت درمالیفت شوینده ای مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

کپسول میکسودین هولیستیکا ۳۲ عدد – Holistica Mixodin 32 Capsules

189,000تومان
کپسول میکسودین هولیستیکا از عصاره‌های طبیعی زردچوبه، زنجبیل و فلفل سیاه ساخته شده که برای درمان التهاب و درد مفاصل مفید هستند و به حفط تعادل سلولی کمک می‌کنند.

لوسیون نرم کننده عمیق موی رنگ شده سینره ۲۵۰ میلی لیتر – Cinere Pomegranate Revitalizing Deep Conditioner For Colour Treated Hair 250 ml

85,500تومان
– مشخصات خصوصی نوع محصول لوسیون محل مصرف موی سر مناسب برای موهای رنگ شده سایز 250 میلی لیتر جنسیت

کرم ضدآفتاب رنگی 01 ژیناژن برای پوست چرب و مختلط – Ginagen Full Coverage Sunscreen 01 Tinted SPF 50 Combination To Oily Skin

285,600تومان
کرم ضد آفتاب رنگی پوست چرب با SPF50 ژیناژن، دارای فاکتور محافظتی Spf50 و فرمولاسیون سازگار با دمای پوست می‌باشد. کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ژیناژن به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVB-UVA محافظت می‌کند. این کرم حاوی ویتامین E است که به عنوان ضد چروک و آنتی اکسیدان برای پوست عمل می‌کند. ترکیبات ضد آفتاب ژیناژن فاقد الکل بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم است.

کپسول فست ران – OPD Pharma Fast Run 15 caps

33,800تومان
کپسول فست ران Fast Run از OPD Pharma با هدف جلوگیری از فرسایش غضروف، عمل می‌کند. این محصول با مهار چندین مولکول و مسیرهای درگیر در استئوآرتریت، به بهبود عملکرد مفصل کمک می‌کند.

کرم ضدآفتاب بی رنگ پوست چرب و مختلط ژیناژن – GINAGEN SPF50 SUNSCREEN FUSION WATER SPF50

263,200تومان
بهتر است قبل از اینکه اشعه های مضر آفتاب پوست شما را بسوزانند و یا آسیب های شدیدی به آن وارد نمایند، از محصولات آفتاب استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب، گزینه خوبی هستند که از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت خواهند کرد. ضد آفتاب های فیوژن واتر ژیناژن دارای محافظت بسیار بالایی در برابر اشعه UVA و UVB هستند،این محصول مقاوم در برابر آب بوده و دارای فرمولاسیون سازگار با دمای پوست میباشند.

ژل رفع لک و تیرگی مناسب پوست چرب و مستعد آکنه وچه – Voche Whitening Gel Sebum Control For Oily Skin

366,000تومان
ژل رفع لک و تیرگی مناسب پوست چرب و مستعد آکنه وچه به یکنواخت شدن رنگ پوست، کنترل ترشح چربی و کاهش لک‌های ناشی از آکنه و ملاسما کمک شایانی می‌کند.
پیشنهاد های ویژه

ماسک مو حاوی عصاره عسل هیرواتر کامان 400 میلی لیتر – Come on Hair Water Honey Conditioner 400 ml

200,000تومان
ماسک مو حاوی عصاره عسل هیرواتر کامان برای موهای بسیار خشک، شکننده، نازک، رنگ شده، دارای موخوره و اکستنشن مناسب بوده و باعث تقویت بافت مو و کاهش گره می‌شود.

صابون گوگرد گلمر 120 گرم – Golmar Sulfix Sulfure 10% Soap 120 g

27,900تومان
صابون گوگرد ۱۰% سولفور گلمر‏ ‏ضد عفونی کننده پوست و مناسب برای شستشوی پوست‌های چرب و مبتلا به جوش صورت و بدن دارای خاصیت ضد قارچ و ضد آکنه است. صابون گوگرد برای پوست های مبتلا به درماتیت سبوره‌ای ایده‌آل است.

کرم ترمیم کننده پوست بردون برای انواع پوست – Berdon Repairing Cream For All Skin Types

248,500تومان
این محصول بردون دارای خواص ضد میکروبی بوده که محل زخم را ضد عفونی کرده و از تجمع قارچ و باکتری در اطراف زخم پیشگیری می کند. به علاوه این محصول ضد التهاب بوده و از ایجاد حساسیت پوست جلوگیری کرده و هم‌چنین باعث رفع خشکی پوست می‌شود.

لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن مناسب پوست های خشک و خیلی خشک ۲۵۰ میلی لیتر – Atopia Ardene Extra Mild Protective Body Wash Dry to Very Dry Skin 250 ml

293,100تومان
لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آتوپیا آردن فاقد مواد صابونی، با فرمولاسیون بسیار ملایم و pH سازگار با پوست‌های خشک و خیلی خشک است. این محصول حاوی اوره و فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست جهت شستشو و استحمام روزانه بدون آسیب رساندن به پوست بدن است.

کرم نرم کننده سیوند حاوی اوره و اوسرین 5درصد 150 میلی لیتر – Sivand Moisturizing Cream Whit Eucerin 5%

81,600تومان
کرم نرم کننده سیوند باعث رطوبت رسانی مناسب به پوست های خشک شده که زبری پوست را از بین برده و موجب حفظ رطوبت از دست رفته پوست می شود. این کرم نرم کننده لطافت و سلامت مورد نیاز و ضروری پوست را تأمین کرده و به مدت طولانی موجب نرمی بافت پوست شما عزیزان می شود. این کرم سیوند ترک های پوستی را برطرف کرده و مانع از بروز خشکی مجدد در بافت پوستتان می شود. این محصول استحکام پوست را بیشتر کرده و از تحلیل رفتن پوست جلوگیری می کند. همچنین این محصول با رطوبت رسانی قوی که داشته خاصیت انعطاف پذیری به بافت پوست بخشیده و از شاخی شدن سلول های پوست پیشگیری می کند.

شامپو بابونه مناسب موهای خشک و آسیب دیده بایو اسکین – Chamomile Shampoo For Dry And Damaged Hair Bio Skin

57,360تومان
استفاده از این شامپو برای افرادی توصیه می شود که موهای آسیب دیده و یا خشک دارند این شامپو علاوه بر ایجاد پاکیزگی کافی برای موها با فرمولاسیون بی نظیری که دارد کمک می‌کند تا تازگی و سلامت به موهایتان بازگردد.

محصول ویژه

کاهش استئوآرتریت

کاهش استئوآرتریت

عصاره زنجبیل

حاوی زنجبیل

ترکیب گیاهی

ترکیب آووکادو و سویا

کاهش درد عضلات

مسکن

طبیعی

ویتامین د3 طبیعی

بازسازی مفاصل

جلوگیری از تخریب پیش رونده غضروف ها

آخرین مقالات

شماره های تماس:

44319455-44356133